Información del curso
Intel·ligència emocional a la feina (Videoconferència) - Y20801
Objectius
- Adquirir consciència de la importància que té la Intel·ligència Emocional per al
benestar personal i de l’equip. - Entendre que la Intel·ligència Emocional és una de les bases de la productivitat i l’eficàcia.
- Donar eines per abordar situacions del dia a dia i relacions
complicades: crisis inesperades, situacions de conflicte, relacions personals
difícils, relació amb els clients, treball en equip, lideratge, etc. - Veure com la Intel·ligència Emocional és a la base de la comunicació efectiva i persuasiva.
Programa
- La Intel·ligència Emocional com a base de les relacions de qualitat.
- Els pilars de la Intel·ligència Emocional.
- Com gestionar les teves emocions. Com mantenir la calma i l’actitud adequada en cada moment.
- Per què cal una alta dosi d’Intel·ligència Emocional per ser un/a bon/a professional?
- Intel·ligència Emocional, treball en equip i lideratge.
- Intel·ligència emocional aplicada a la comunicació.
- El diàleg interior. Com ens parlem a nosaltres mateixos.
- Com parlem als altres.
- Escolta empàtica.
- Assertivitat.
- Converses delicades amb clients, companys, superiors, socis, etc.