Intel·ligència emocional a la feina (Videoconferència) - Y20801

Objectius

  • Adquirir consciència de la importància que té la Intel·ligència Emocional per al
    benestar personal i de l’equip.
  • Entendre que la Intel·ligència Emocional és una de les bases de la productivitat i l’eficàcia.
  • Donar eines per abordar situacions del dia a dia i relacions
    complicades: crisis inesperades, situacions de conflicte, relacions personals
    difícils, relació amb els clients, treball en equip, lideratge, etc.
  • Veure com la Intel·ligència Emocional és a la base de la comunicació efectiva i persuasiva.

Programa

  1. La Intel·ligència Emocional com a base de les relacions de qualitat.
    1. Els pilars de la Intel·ligència Emocional.
    2. Com gestionar les teves emocions. Com mantenir la calma i l’actitud adequada en cada moment.
    3. Per què cal una alta dosi d’Intel·ligència Emocional per ser un/a bon/a professional?
    4. Intel·ligència Emocional, treball en equip i lideratge.
  2. Intel·ligència emocional aplicada a la comunicació.
    1. El diàleg interior. Com ens parlem a nosaltres mateixos.
    2. Com parlem als altres.
    3. Escolta empàtica.
    4. Assertivitat.
    5. Converses delicades amb clients, companys, superiors, socis, etc.